Nie jestem zadowolony! Co mogę zrobić? Bardzo nam przykro, że nie jesteś zadowolony z naszych usług. Staramy się przestrzegać najściślejszych wytycznych prawnych dotyczących handlu elektronicznego. Jeśli napotkałeś problem, który nie może zostać rozwiązany za pomocą tych często zadawanych pytań, prosimy o kontakt z nami pod adresem [email protected].
Jak mogę sprawdzić status mojego zamówienia? Status swojego zamówienia możesz sprawdzić tutaj.
Nie otrzymałem mojego zamówienia! Okradliście mnie? Tak! ... Żartujemy. Po wysłaniu zamówienia ufamy naszym partnerskim firmom kurierskim, że wywiążą się ze swojej części umowy. Niestety, czasami zdarza się, że paczka zostanie zgubiona lub dostarczona na zły adres. Utrzymujemy okres oczekiwania 25 dni roboczych po wysyłce, aby upewnić się, że zamówienie nie jest opóźnione. Jeśli nie otrzymasz swojego zamówienia w tym okresie, uznajemy, że zostało ono zagubione w transporcie i zaoferujemy Ci rozwiązanie.
Prosimy o kontakt, jeśli nie otrzymasz swojego zamówienia w ciągu 25 dni roboczych.
Właśnie złożyłem zamówienie. Co teraz? Przede wszystkim: Dziękujemy za Twoje zamówienie! Oto, co się wydarzy: Po złożeniu zamówienia otrzymasz dwa e-maile z aktualizacją statusu zamówienia. Pierwszy e-mail potwierdzi Twoje zamówienie. Zazwyczaj wysyłamy zamówienia w ciągu 48 godzin. Drugi e-mail potwierdzi wysyłkę Twojego zamówienia.
Ten e-mail będzie zawierał wszystkie szczegóły dotyczące dostawy Twojego konkretnego zamówienia.
Jeśli nie otrzymałeś żadnych e-maili, upewnij się, że sprawdziłeś folder Spam / Śmietnik adresu e-mail, na który się zarejestrowałeś.
Stan swojego zamówienia możesz również sprawdzić w dowolnym momencie tutaj.
Chcę kupić dużo etui. Czy mogę dostać zniżkę hurtową? Oferujemy zniżki hurtowe przy zamówieniach już od 10 etui. Wszelkie informacje i zniżki możesz sprawdzić na naszej stronie B2B.
Mój zakup zepsuł się w okresie gwarancji. Co teraz? Oferujemy 6 miesięcy gwarancji na wszystkie nasze produkty. Dokładamy wszelkich starań, aby dostarczać produkty najlepszej jakości. W rzadkim przypadku, gdy zakup ulegnie uszkodzeniu w tym okresie, zastąpimy zakupiony produkt bezpłatnie.
W takim przypadku skontaktuj się z nami pod adresem [email protected]. Dołącz jasne zdjęcie problemu oraz numer zamówienia. W ten sposób będziemy mogli zaoferować Ci rozwiązanie jak najszybciej.
Zmieniłem zdanie. Czy mogę zwrócić mój zakup? Tak, możesz!
Możesz zwrócić zakupy w ciągu 30 dni od odbioru. Istnieją jednak pewne wyjątki:
Produkty kwalifikujące się do zwrotu:
Oferujemy 30-dniową politykę zwrotów dla wszystkich etui z naszej kolekcji oraz wszystkich akcesoriów. Oznacza to, że w ciągu pierwszych 30 dni kalendarzowych od odbioru zakupu możesz zmienić zdanie.
Akceptujemy zwroty tylko wtedy, gdy zakupione towary są nieużywane i nie noszą śladów zużycia.
Zauważ, że klient ponosi wszelkie koszty związane ze zwrotem przedmiotów. Przesyłki zwrotne pozostają odpowiedzialnością klienta aż do momentu ich odbioru przez CaseCompany. Zwrócimy pełną kwotę zamówienia w ciągu 7 dni od odbioru zwróconych zakupów.
Jeśli chcesz zwrócić zakup, skontaktuj się z nami pod adresem [email protected] lub, jeśli jesteś mieszkańcem UE, wyślij do nas europejski formularz odstąpienia od umowy.
Zwroty bez wcześniejszego powiadomienia nas nie będą akceptowane.
Zwroty można wysłać wraz z numerem zamówienia do:
MonkeyMonkey bvba
Wiedauwkaai 23F
9000 Gent
Belgia
Produkty niekwalifikujące się do zwrotu:
Nie akceptujemy zwrotów produktów spersonalizowanych. Każde spersonalizowane etui lub pokrowiec jest produkowane na zamówienie i nie jest możliwa jego odsprzedaż.
Dodatkowe opcje dodane do zamówienia, takie jak śledzenie przesyłki i opakowanie na prezent, nie podlegają zwrotowi.
Czy mogę zmienić lub anulować moje zamówienie? Niestety, nie jest to możliwe. Gdy Twoje zamówienie zostanie potwierdzone, natychmiast rozpoczynamy proces produkcji i wysyłki.
Nie możemy zmienić żadnych szczegółów zamówienia po jego potwierdzeniu. Upewnij się więc, że wprowadzasz właściwy adres wysyłki i zamawiasz odpowiedni produkt dla siebie.
Chcę przesłać własne obrazy. Jaki format i rozdzielczość obrazu zapewnią najlepszy wynik? Nasze narzędzie do projektowania obsługuje formaty .jpeg i .png. Dla etui na telefon zalecamy rozdzielczość 2000×3000 pikseli. Dla pokrowców na laptopy i etui na iPady zalecamy rozdzielczość 4000×3000 pikseli.
Jeśli Twój obraz jest nieostry lub pikselowy w podglądzie w narzędziu do projektowania, najprawdopodobniej również będzie nieostry i pikselowy po wydrukowaniu. Upewnij się więc, że używasz obrazów wysokiej jakości.
Chcę zaprojektować własne etui na smartfona. Jak mogę zacząć? Specjalizujemy się w dostarczaniu opcji projektowania własnego etui na telefon.
Postępuj zgodnie z tymi krokami. Możesz zacząć tutaj.
1. Wybór urządzenia.
Oferujemy etui na ponad 200 urządzeń. Wybierz swoje tutaj. Staramy się oferować jak najwięcej urządzeń. Jeśli nie mamy etui na Twój telefon, daj nam znać tutaj.
2. Wybierz rodzaj etui, które chcesz zaprojektować.
Dla smartfonów mamy do 7 różnych opcji, każda z własnymi cechami, wyglądem i klimatem.
3. Zacznij projektować!
Możesz przesłać własny obraz z komputera lub konta w mediach społecznościowych. Możesz dodać do 10 zdjęć w jednym kolażu. Zakończ, dodając osobisty tekst lub emoji. Ty decydujesz!
Mój zakup zepsuł się w okresie gwarancji. Co teraz? Oferujemy 6-miesięczny okres gwarancyjny na wszystkie nasze produkty. Dążymy do dostarczania produktów najlepszej jakości. W rzadkich przypadkach, gdy zakup ulegnie uszkodzeniu w tym okresie, zastąpimy produkt bez dodatkowych opłat.
W takim przypadku skontaktuj się z nami pod adresem [email protected]. Dołącz wyraźne zdjęcie problemu i numer zamówienia, abyśmy mogli jak najszybciej zaoferować rozwiązanie.
Zmieniłem zdanie. Czy mogę zwrócić zakup? Tak, możesz!
Możesz zwrócić zakupy w ciągu 30 dni od odbioru. Istnieją jednak pewne wyjątki:
Produkty kwalifikujące się do zwrotu:
Oferujemy 30-dniową politykę zwrotów dla wszystkich etui z naszej kolekcji oraz wszystkich akcesoriów. Oznacza to, że w ciągu pierwszych 30 dni kalendarzowych od odbioru zakupu możesz zmienić zdanie.
Akceptujemy zwroty tylko wtedy, gdy zakupione towary są nieużywane i nie noszą śladów zużycia.
Zauważ, że klient ponosi wszelkie koszty związane ze zwrotem przedmiotów. Przesyłki zwrotne pozostają odpowiedzialnością klienta aż do momentu ich odbioru przez CaseCompany. Zwrócimy pełną kwotę zamówienia w ciągu 7 dni od odbioru zwróconych zakupów.
Jeśli chcesz zwrócić zakup, skontaktuj się z nami pod adresem [email protected] lub, jeśli jesteś mieszkańcem UE, wyślij do nas europejski formularz odstąpienia od umowy.
Zwroty bez wcześniejszego powiadomienia nas nie będą akceptowane.
Zwroty można wysłać wraz z numerem zamówienia do:
MonkeyMonkey bvba
Wiedauwkaai 23F
9000 Gent
Belgia
Produkty niekwalifikujące się do zwrotu:
Nie akceptujemy zwrotów spersonalizowanych produktów. Każde spersonalizowane etui lub pokrowiec jest produkowane na zamówienie i nie jest możliwa jego odsprzedaż.
Dodatkowe opcje dodane do zamówienia, takie jak śledzenie przesyłki i opakowanie na prezent nie podlegają zwrotowi.
Czy mogę zmienić lub anulować moje zamówienie? Niestety, nie jest to możliwe. Gdy Twoje zamówienie zostanie potwierdzone, natychmiast rozpoczynamy proces produkcji i wysyłki.
Nie możemy zmienić żadnych szczegółów zamówienia po jego potwierdzeniu. Upewnij się więc, że wprowadzasz właściwy adres wysyłki i zamawiasz odpowiedni produkt dla siebie.
Strona statusu pokazuje, że moje zamówienie jest "Wstrzymane". Co to oznacza? Gdy Twoje zamówienie zostaje wstrzymane, zazwyczaj oznacza to, że pojawił się problem. Możliwe, że już wysłaliśmy Ci e-maila z powiadomieniem na ten temat. Jeśli nie jest to przypadek, prosimy o kontakt pod adresem [email protected].
Upewnij się, że sprawdziłeś folder spam / śmieci w skrzynce mailowej, z której dokonałeś rejestracji.
Właśnie otrzymałem e-mail głoszący, że moje zamówienie zostało anulowane. Dlaczego tak się stało? Automatyczne anulowanie zamówienia następuje, gdy występuje problem z płatnością. Jeśli płatność za zamówienie zostanie opóźniona po jego złożeniu, nasz system automatycznie anuluje zamówienie.
Jeśli Twoje zamówienie zostało anulowane wbrew Twojej woli, prosimy o kontakt pod adresem [email protected].
Jak mogę sprawdzić status mojego zamówienia? Status swojego zamówienia możesz sprawdzić tutaj.
Wpisz adres e-mail, z którego dokonano zamówienia, oraz numer zamówienia, a otrzymasz najnowsze informacje o nim.
Nie otrzymałem mojego zamówienia! Okradliście mnie? Tak! ... Żartujemy. Po wysłaniu zamówienia ufamy naszym partnerskim firmom kurierskim, że wywiążą się ze swojej części umowy. Niestety, czasami zdarza się, że zgubią paczkę lub dostarczą ją na zły adres. Utrzymujemy okres oczekiwania 25 dni roboczych po wysyłce, aby upewnić się, że zamówienie nie jest opóźnione. Jeśli nie otrzymasz swojego zamówienia w tym okresie, uznajemy, że zostało ono zagubione w transporcie i zaoferujemy Ci rozwiązanie.
Prosimy o kontakt, jeśli nie otrzymasz swojego zamówienia w ciągu 25 dni roboczych.
Czy będę musiał się podpisać przy odbiorze mojego zamówienia? UK/EU
Przy opcji standardowej wysyłki zamówienie zostanie dostarczone do Twojej skrzynki pocztowej. Nie będziesz musiał nic podpisywać przy odbiorze.
Przy opcji śledzonej przesyłki będziesz musiał się podpisać przy odbiorze. Jeśli chcesz upewnić się, że będziesz w domu, gdy przyjedzie kurier, sprawdź swoje informacje o śledzeniu.
US/CAN/AUS
Musisz podpisać przy odbiorze. Jeśli chcesz upewnić się, że będziesz w domu, gdy przyjedzie kurier, sprawdź swoje informacje o śledzeniu.
Mój kod śledzenia nie działa. Co teraz? Czasami zdarza się, że kod śledzenia nie jest natychmiast aktywowany po wysyłce. Jeśli informacje o śledzeniu nie są dostępne w ciągu dwóch dni od otrzymania potwierdzenia wysyłki, prosimy o kontakt pod adresem [email protected].
Chcę śledzić moje zamówienie. Czy jest to możliwe? Oferujemy śledzenie wszystkich zamówień z wybraną opcją śledzonej dostawy. Otrzymasz e-mail ze wszystkimi szczegółami śledzenia, gdy wyślemy Twoje zamówienie.
Niestety możemy zaoferować śledzoną wysyłkę tylko przy zamówieniach z adresem dostawy w UE, USA, Kanadzie i Australii.
Oferujemy standardową wysyłkę do większości krajów na świecie.
Opcja standardowej wysyłki nie obejmuje kodu śledzenia.
Mój adres wysyłki znajduje się poza UE. Czy będę musiał płacić cło importowe? Niektóre kraje poza Unią Europejską mogą wymagać opłat celnych, podatków i związanych z nimi opłat za import. Koszty te nie są wliczone w płatności dokonane do nas. Te opłaty, jeśli mają zastosowanie, są ustalane i pobierane przez urząd celny docelowego kraju. Aby uzyskać więcej informacji o opłatach, prosimy o kontakt z lokalnym urzędem celnym.
Ile czasu zajmuje wysyłka? Czas dostawy nie jest gwarantowany dla standardowej wysyłki. Jeśli chcesz zdążyć na konkretny dzień, sugerujemy wybór opcji śledzonej wysyłki.
Poniższe czasy wysyłki są szacowanymi czasami wymaganym przez usługę pocztową i nie obejmują czasu przetwarzania przez urząd celny w kraju docelowym. W niektórych przypadkach lokalny urząd celny Twojego kraju może wymagać dodatkowych dokumentów i czasu na odbiór paczki, co również może spowodować dalsze opóźnienia w dostawie.
Podczas świąt publicznych i w okresach wzmożonego ruchu możliwe jest, że przetwarzanie i dostawa przesyłki mogą doświadczyć pewnych opóźnień. Urzędy celne i usługi pocztowe mogą potrzebować dodatkowego czasu na przetworzenie / dostarczenie w okresie największego obciążenia (Black Friday, Boże Narodzenie itp.) lub przed ważnymi świętami (np. Walentynki). Szczegółowe informacje o świętach publicznych w kraju docelowym możesz znaleźć na stronie internetowej rządu lokalnego.
Country | Shipping type | Duration (business days) |
---|---|---|
Austria | standard | 4-5 |
Austria | express | 3-4 |
Australia | express | 6-7 |
Australia | standard | 12-15 |
Belgium | standard | 3-6 |
Belgium | express | 2-4 |
Bulgaria | standard | 5-8 |
Bulgaria | express | 3-6 |
Canada | express | 5-10 |
Canada | standard | 10-15 |
Switzerland | express | 3-5 |
Switzerland | standard | 4-6 |
Cyprus | express | 5-10 |
Cyprus | standard | 5-8 |
Czech Republic | standard | 5-8 |
Czech Republic | express | 3-4 |
Germany | standard | 3-5 |
Germany | express | 3-4 |
Denmark | express | 3-4 |
Denmark | standard | 5-8 |
Estonia | standard | 5-8 |
Estonia | express | 4-6 |
Spain | standard | 5-8 |
Spain | express | 3-6 |
Finland | express | 3-6 |
Finland | standard | 5-8 |
France | express | 3-4 |
France | standard | 4-6 |
Greece | express | 4-6 |
Greece | standard | 5-8 |
Croatia | express | 4-7 |
Croatia | standard | 5-8 |
Hungary | standard | 5-8 |
Hungary | express | 3-6 |
Ireland | standard | 5-8 |
Ireland | express | 3-6 |
Italy | express | 3-6 |
Italy | standard | 5-8 |
Lithuania | standard | 5-8 |
Lithuania | express | 4-6 |
Luxembourg | express | 3-4 |
Luxembourg | standard | 3-6 |
Latvia | standard | 5-8 |
Latvia | express | 4-6 |
Malta | standard | 5-8 |
Malta | express | 5-10 |
The Netherlands | express | 1-3 |
The Netherlands | standard | 3-4 |
Norway | standard | 5-8 |
Norway | express | 5-7 |
Poland | express | 3-6 |
Poland | standard | 5-8 |
Portugal | express | 3-6 |
Portugal | standard | 5-8 |
Romania | standard | 5-8 |
Romania | express | 3-6 |
Sweden | standard | 5-8 |
Sweden | express | 3-6 |
Slovenia | standard | 5-8 |
Slovenia | express | 3-6 |
Slovakia | express | 3-6 |
Slovakia | standard | 5-8 |
United States | standard | 5-7 |
United States | express | 4-6 |
Rest of the world | standard | 10 - 15 |
Myślę, że coś poszło nie tak podczas płatności. Jak mogę mieć pewność, że wszystko jest w porządku? Gdy otrzymamy płatność, natychmiast wysyłamy e-mail na adres, który zarejestrowałeś, potwierdzając Twoje zamówienie. Jeśli nie otrzymałeś od nas e-maila, a Twoje konto zostało obciążone za nasze zamówienie, prosimy o kontakt pod adresem [email protected].
Upewnij się, że sprawdziłeś folder Spam / Śmieci adresu e-mail, na który się zarejestrowałeś, jeśli nie otrzymałeś żadnych e-maili potwierdzających.
Jak mogę zapłacić za moje zamówienie? Akceptujemy różne opcje płatności. PayPal, kartą kredytową i przelewem bankowym.
Zamówienie przetwarzamy i wysyłamy po otrzymaniu płatności. Jeśli wybierzesz płatność przelewem bankowym, może to opóźnić przetworzenie Twojego zamówienia.
Chcę przesłać własne zdjęcia. Jaki format i rozdzielczość obrazu zapewnią najlepszy wynik? Nasze narzędzie do projektowania obsługuje formaty .jpeg i .png. Dla etui na telefon zalecamy rozdzielczość 2000×3000 pikseli. Dla pokrowców na laptopy i etui na iPady zalecamy rozdzielczość 4000×3000 pikseli.
Jeśli Twój obraz jest nieostry lub pikselowy w podglądzie w narzędziu do projektowania, najprawdopodobniej będzie nieostry i pikselowy również po wydrukowaniu. Upewnij się więc, że używasz obrazów wysokiej jakości.
Chcę zaprojektować własne etui na smartfona. Jak mogę zacząć? Specjalizujemy się w dostarczaniu opcji projektowania własnego etui na telefon.
Postępuj zgodnie z tymi krokami. Możesz zacząć tutaj.
1. Wybór urządzenia.
Oferujemy etui na ponad 200 urządzeń. Wybierz swoje tutaj. Staramy się oferować jak najwięcej urządzeń. Jeśli nie mamy etui na Twój telefon, daj nam znać tutaj.
2. Wybierz rodzaj etui, które chcesz zaprojektować.
Dla smartfonów mamy do 7 różnych opcji, każda z własnymi cechami, wyglądem i klimatem.
3. Zacznij projektować!
Możesz przesłać własny obraz z komputera lub konta w mediach społecznościowych. Możesz dodać do 10 zdjęć w jednym kolażu. Zakończ, dodając osobisty tekst lub emoji. Ty decydujesz!
Posłuchaj innych
83%
|
19051
|
||
9%
|
2150
|
||
3%
|
625
|
||
2%
|
467
|
||
3%
|
764
|
Andy
ZweryfikowanoNice case good fit. Would have preferred a screen cover for protection when not using but overall happy with it.
Ashley
ZweryfikowanoEsta perfecto y noo la kito para nadaaa
Rebeca
ZweryfikowanoA capa veio muito linda e não demorou muito.
Mgenny
ZweryfikowanoMasz pytanie? Jestem dostępna od poniedziałku do soboty.
Podaj swój adres e-mail poniżej i otrzymaj kod rabatowy
Adres e-mail jest niepoprawny
Twój kod:
It looks amazing