Jesteśmy:
MonkeyMonkey BVBA
Wiedauwkaai 23F
9000 Gent
Belgia
Adres e-mail: [email protected]
Numer VAT: BE0549896463
1. Nasz regulamin stosuje się do każdej oferty z naszej strony jako sklepu internetowego dla Ciebie jako Konsumenta (każdej osoby fizycznej, która w celach niezwiązanych z jej działalnością zawodową lub gospodarczą nabywa lub korzysta z dobra lub usługi dostępnej na rynku).
2. Dostarczamy na całym świecie, z wyjątkiem Wysp Alandzkich, Samoa Amerykańskiego, Bangladeszu, Bonaire, Sint Eustatius i Saba, Brazylii, Brytyjskiego Terytorium Oceanu Indyjskiego, Brytyjskich Wysp Dziewiczych, Wyspy Bożego Narodzenia, Wysp Kokosowych, Wysp Cooka, Kostaryki, Falklandów, Filipin, Guamu, Wysp Heard i McDonalda, Isle Of Man, Izraela, Kajmanów, Libii, Maroka, Wysp Marshalla, Mauritiusa, Mikronezji, Korei Północnej, Wysp Salomona, Syrii, Tajlandii, Turks i Caicos, Dalekich Wysp Mniejszych Stanów Zjednoczonych, Wysp Dziewiczych Stanów Zjednoczonych, Zjednoczonych Emiratów Arabskich, Wietnamu, Południowej Afryki, Południowej Georgii i Południowych Sandwichy. Jeśli podasz adres dostawy w jednym z tych krajów, zastrzegamy sobie prawo do odrzucenia Twojego zamówienia.
3. Aby móc złożyć zamówienie, musisz być pełnoletni (powyżej 18 roku życia). Jeśli jesteś młodszy niż 18 lat, prosimy, aby zamówienie złożył rodzic lub opiekun prawny. Jeśli zauważymy, że zamówienie zostało złożone przez osobę niepełnoletnią, zastrzegamy sobie prawo do odrzucenia zamówienia.
4. Złożenie zamówienia online na stronie stanowi formalne zaakceptowanie naszego regulaminu, który jest zawsze dostępny na naszej stronie internetowej.
5. Jeśli złożyłeś zamówienie online, dostarczymy Ci dodatkowo, wraz z potwierdzeniem zamówienia lub najpóźniej przy dostawie, kopię tych warunków w formacie, który możesz zapisać lub wydrukować. Zalecamy zawsze to robić.
6. Jeśli obok tych warunków stosowane są dodatkowe specjalne warunki, powyższe stosuje się również do tych warunków specjalnych. Jako konsument zawsze możesz powołać się na tekst najbardziej dla siebie korzystny, jeśli nasz regulamin byłby sprzeczny z powyższymi warunkami specjalnymi.
1. W naszej ofercie wyraźnie określamy, kiedy jest ona ważna tylko przez ograniczony czas lub podlega konkretnym warunkom.
2. Zawsze opisujemy jak najdokładniej i najpełniej to, co sprzedajemy, oraz przebieg naszego procesu dostawy. Opis jest w każdym przypadku wystarczająco szczegółowy, aby umożliwić Ci dokonanie właściwej oceny. Jeśli korzystamy z grafik, są one wiernym odzwierciedleniem oferowanych towarów i / lub usług. Jednakże błądzić jest rzeczą ludzką i jeśli się wyraźnie pomylimy, nie jesteśmy zobowiązani dostarczyć Ci towaru.
3. Twoje zamówienie jest kompletne, a umowa między nami jest ostateczna, gdy potwierdzimy Twoje zamówienie za pomocą poczty e-mail i w odniesieniu do Twojej płatności dokonanej kartą kredytową lub debetową, jak tylko otrzymamy zgodę od wydawcy Twojej karty. Akceptujemy Paypall, Visa, Mastercard, American Tracked i inne karty kredytowe. Jeśli wydawca Twojej karty odmówi zgody na płatność na naszą rzecz, nie możemy być odpowiedzialni za opóźnienia w dostawie i / lub brak dostawy zamówienia. Zamówienia bez ważnej płatności na nazwisko zarejestrowanego posiadacza karty nie będą akceptowane ani przetwarzane.
4. Aby zakupić produkt, dodajesz go do koszyka. Następnie podajesz swoje dane kontaktowe i dane do rozliczeń. Następnie wybierasz preferowany sposób dostawy: Standardowa wysyłka lub Wysyłka śledzona. W ostatnim kroku zostaniesz przekierowany na stronę przeglądu, akceptujesz nasz regulamin i potwierdzasz płatność, naciskając przycisk „Kup teraz” z napisem „zamówienie z płatnością”. Jeśli zakończyłeś te kroki, Twój zakup staje się ostateczny.
1. Jeśli kupisz od nas towary, masz prawo zdecydować, że nie chcesz zachować towarów przez 30 dni od dostawy lub zawarcia umowy. Możesz wtedy zwrócić swoje zamówienie bez kary i bez podawania przyczyny (koszty poniesiesz Ty). W ciągu 14 dni od otrzymania zwrotu zamówienia lub wskazania, że chcesz zrezygnować z umowy, zwrócimy Ci pełną cenę zakupu, tym samym środkiem płatności, którego użyłeś do zakupu. Wydatki poniesione przez wybór dodatkowych opcji dostawy, takich jak Śledzona Wysyłka lub Opakowanie Prezentowe, nie podlegają zwrotowi.
2. Prawo do odstąpienia od umowy nie ma zastosowania do produktów spersonalizowanych.
3. Bezpośrednie koszty zwrotu towarów ponosisz Ty. Wskazujemy koszty zwrotu lub dokonujemy wyceny kosztów, jeśli nie jest możliwe ich wcześniejsze obliczenie. Jeśli niemożliwy jest zwrot towarów usługą pocztową, odbierzemy towary od Ciebie bez dodatkowych kosztów. Możemy odmówić zwrotu płatności, dopóki nie otrzymamy zwróconych towarów lub dopóki nie pokażesz, że odesłałeś towary, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi pierwsze.
4. Oczekujemy, że przez pierwsze 14 dni po dostawie będziesz obchodzić się z zamówieniem oraz opakowaniem z najwyższą starannością. Jeśli chcesz zwrócić towary, jak opisano powyżej, możesz je rozpakować lub używać tylko w zakresie potrzebnym do oceny, czy chcesz je zachować. Zwracane towary mogą być testowane, ale nie używane. Zwracając towary, musisz również zwrócić wszystkie dostarczone akcesoria i - o ile to możliwe - zwrócić towary w ich oryginalnym stanie i opakowaniu, uwzględniając nasze instrukcje wymienione poniżej.
5. Możesz zwrócić swoją paczkę pocztą lub kurierem.
6. Aby szybko i poprawnie skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy, zarówno w przypadku dostawy usług, jak i dostawy towarów, możesz wysłać e-mail na adres [email protected] z numerem zamówienia. Wyślemy Ci potwierdzenie odstąpienia od umowy e-mailem.
1. W okresie wskazanym w naszej ofercie nasze ceny nie zmieniają się, chyba że zmiany cen wynikają ze zmian stawek VAT.
2. Nasze ceny zawierają wszystkie podatki, VAT i wszystkie inne opłaty. W związku z tym, nigdy nie doświadczysz nieprzyjemnych niespodzianek. Możemy jednak zdecydować się na obciążenie Cię kosztami wysyłki dodatkowo do ceny zakupu. W takim przypadku zawsze informujemy o tym przed ostatecznym złożeniem zamówienia.
1. Akceptujemy tylko płatność z góry na naszej stronie internetowej za pomocą wskazanych tam metod płatności.
2. Aby zagwarantować bezpieczną płatność online i bezpieczeństwo Twoich danych osobowych, dane transakcyjne będą przesyłane tylko przy użyciu zaszyfrowanego połączenia SSL. Do dokonania płatności za pomocą SSL nie jest wymagane żadne specjalne oprogramowanie. Bezpieczne połączenie SSL rozpoznajesz po "kłódce" na dolnym pasku statusu przeglądarki.
1. Gwarantujemy, że nasze produkty są zgodne z Twoim zamówieniem i spełniają normalne oczekiwania, które możesz mieć, biorąc pod uwagę specyfikację produktu. Gwarantujemy również, że nasze towary są zgodne z wszelkimi przepisami prawa obowiązującymi w momencie złożenia zamówienia.
2. Jako konsument masz ustawową 2-letnią gwarancję na towary zakupione od nas, jeśli ten towar nie jest zgodny z zamówieniem. W tym okresie i w granicach prawnych zapewniamy bezpłatną wymianę lub naprawę towarów wykazujących wadę objętą ustawową gwarancją.
3. W miarę możliwości lub rozsądku masz wybór między wymianą a naprawą. Tylko jeśli wymiana lub naprawa jest nadmierna lub niemożliwa, lub niemożliwa do wykonania w rozsądnym czasie, masz prawo do obniżki ceny lub żądania rozwiązania umowy sprzedaży.
4. W ciągu pierwszych sześciu miesięcy zawsze możesz powołać się na gwarancję. Później musisz udowodnić, że wady towarów nie zostały spowodowane nienormalnym użytkowaniem.
1. Wszystkie towary i usługi są dostarczane pod adres podany przez Ciebie podczas składania zamówienia.
2. Jeśli towar jest dostępny w magazynie, zostanie dostarczony pod adres dostawy w określonym czasie dostawy. Jeśli towar nie jest dostępny w magazynie sklepu internetowego, zamówienie zostanie wysłane, gdy produkt wróci na stany magazynowe. Informujemy Cię o terminie dostawy w potwierdzeniu zamówienia.
3. Dostawa zależy od kraju wysyłki. Aby zobaczyć szacunkowe czasy dostawy dla Twojego kraju, kliknij tutaj. Ostateczna dostawa zakupu nastąpi w ciągu 30 dni od złożenia zamówienia.
4. Jeśli nie jesteśmy w stanie dostarczyć na czas, zawsze powiadomimy Cię przed końcem okresu dostawy. Jeśli tego nie zrobimy, możesz bezpłatnie anulować zamówienie. W takim przypadku zwrócimy Ci pieniądze w ciągu 30 dni od rozwiązania umowy.
5. Wysyłka towarów i bonów podarunkowych zawsze odbywa się na nasze ryzyko. Nie musisz więc martwić się o towary zgubione podczas transportu. Jeśli jednak zwrócisz do nas towary w ciągu 30 dni od dostawy, ponieważ wolisz ich nie zatrzymywać, będziesz odpowiedzialny za transport.
6. Jeśli dostarczone towary zostały uszkodzone podczas transportu, nie odpowiadają towarom wymienionym na liście przewozowym lub nie odpowiadają zamówionym przez Ciebie towarom, musisz zgłosić to jak najszybciej i w każdym przypadku w ciągu 3 dni. Następnie musisz odesłać towary w ciągu 14 dni kalendarzowych od dostawy.
7. Nie ponosimy odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody pośrednie poniesione w wyniku opóźnionej dostawy lub niedostarczenia przez przewoźnika wyznaczonego przez firmę. W takich przypadkach nasza odpowiedzialność ogranicza się do wartości towarów, które nie zostały otrzymane przez klienta.
1. Konsument ma prawo w każdej chwili rozwiązać umowę na czas nieokreślony, z zachowaniem uzgodnionych zasad wypowiedzenia i terminu wypowiedzenia wynoszącego co najmniej jeden miesiąc.
2. Umowa zawarta na czas określony ma maksymalny czas trwania dwóch lat.
3. Jeśli umowa sprzedaży towarów na czas określony stanowi, że w przypadku braku działania Konsumenta Umowa na odległość zostanie przedłużona, umowa będzie kontynuowana jako umowa na czas nieokreślony i będzie wymagać wypowiedzenia z co najmniej jednym miesiącem.
4. Jeśli umowa na świadczenie usług na czas określony została zawarta między Firmą a Konsumentem i zawiera klauzulę o milczącym przedłużeniu. Ta klauzula zostanie umieszczona wytłuszczonymi literami i w ramce oddzielonej od tekstu, na przedniej stronie pierwszej strony.
4. Ta klauzula będzie zawierać konsekwencje milczącego przedłużenia, w tym postanowienie następnego akapitu dotyczące wypowiedzenia, jak również ostatnią możliwą datę sprzeciwu wobec milczącego przedłużenia przez Konsumenta oraz sposób powiadomienia o tym sprzeciwie. Konsument może, po milczącym przedłużeniu umowy na świadczenie usług na czas określony, w dowolnym momencie i bez żadnej rekompensaty rozwiązać umowę, z uwzględnieniem okresu wypowiedzenia wynoszącego maksymalnie dwa miesiące.
1. W przypadku siły wyższej nie jesteśmy zobowiązani do wypełnienia naszych zobowiązań. W takim przypadku możemy zawiesić nasze zobowiązania na czas trwania siły wyższej lub ostatecznie odstąpić od umowy.
2. Wydarzenia siły wyższej to wszystkie okoliczności zewnętrzne wobec naszej woli i kontroli, które uniemożliwiają całkowite lub częściowe wypełnienie naszych zobowiązań. Takie wydarzenia obejmują między innymi strajki, pożary, zakłócenia dostaw energii lub sieci telekomunikacyjnych lub systemów komunikacyjnych i / lub tymczasowe wyłączenie sklepu internetowego, opóźnione dostawy lub brak dostaw przez dostawców lub inne strony trzecie,…
1. Nasza strona internetowa, logo, teksty, zdjęcia, nazwy i ogólnie wszystkie nasze komunikaty są chronione prawami własności intelektualnej należącymi do nas lub naszych dostawców lub innych roszczących sobie prawa.
2. Zabrania się używania i / lub zmieniania jakichkolwiek praw własności intelektualnej opisanych w niniejszej klauzuli. Więc nie możesz kopiować ani odtwarzać na przykład rysunków, zdjęć nazw, tekstów, logo, kombinacji kolorów, itp. …bez naszej wcześniejszej pisemnej i wyraźnej zgody.
3. Klient nie ma prawa używać żadnych materiałów, które mogą naruszać prawa do prywatności, prawa do wizerunku, prawa własności intelektualnej i / lub przemysłowej lub podobne prawa, ze względu na brak zgody właściciela tych praw. MonkeyMonkey bvba nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek roszczenia strony trzeciej wynikające z oświadczenia, że przypadek dostarczony przez MonkeyMonkey narusza jakiekolwiek prawo strony trzeciej.
1. Mamy nadzieję, że wszyscy nasi klienci są zawsze w 100% zadowoleni. Jeśli jednak miałbyś jakiekolwiek skargi dotyczące naszych usług, prosimy nie wahaj się skontaktować z nami pod adresem [email protected]. Dołożymy wszelkich starań, aby zająć się Twoją skargą w ciągu 7 dni.
2. Wszystkie umowy, które zawieramy z naszymi klientami, są regulowane wyłącznie przez prawo belgijskie, niezależnie od ich miejsca zamieszkania. Tylko sądy Belgii są właściwe do rozstrzygania sporów wynikających z tych umów lub związanych z nimi. Jeśli w wyniku prawa międzynarodowego ma zastosowanie prawo innego kraju, interpretacja obecnych warunków i postanowień będzie w pierwszej kolejności dokonywana zgodnie z Księgą VI belgijskiego Kodeksu Handlowego.
3. Jako środek rozstrzygania alternatywnych sporów, Federalna Służba Mediacji Konsumentów została wyznaczona do otrzymywania wszystkich żądań pozasądowego rozstrzygania sporów konsumenckich. Służba będzie interweniować bezpośrednio lub przekazać Twoją skargę do odpowiedniej służby. Możesz skontaktować się z Służbą Mediacji Konsumentów za pośrednictwem tego linku: https://www.mediationconsommateur.be//en
3. W przypadku sporu transgranicznego możesz skontaktować się z platformą "Rozstrzyganie Sporów Online" Unii Europejskiej za pomocą tego linku: https://ec.europa.eu/odr
Posłuchaj innych
83%
|
19292
|
||
9%
|
2171
|
||
3%
|
627
|
||
2%
|
467
|
||
3%
|
765
|
Simone
ZweryfikowanoExcelente, muy bonita. Tardo un poco pero estoy muy satisfecha con la compra.
Cristina
ZweryfikowanoThis is my second case in 3 years, that’s how much I love it! The design is wonderful, it’s a very durable case, that lasts a long time. I’d highly recommend it
Jindra
ZweryfikowanoBrilliant case! I’m very clumsy and dropped my phone a lot. Still hasn’t got a single scratch on it!
Ellen
ZweryfikowanoMasz pytanie? Jestem dostępna od poniedziałku do soboty.
Podaj swój adres e-mail poniżej i otrzymaj kod rabatowy
Adres e-mail jest niepoprawny
Twój kod:
Very nice case, delivered quickly and fits perfectly